Cunnette l'omu

TecnulugIA, l'eventu induve l'IA diventa una sperienza cullettiva.

Voci uniche per pensà à l’IA.

Unitevi à noi per una selezzione di oratori di altu livellu, esperti in i so campi, chì sparteranu perspettive uniche è arricchenti. Assistite à presentazioni in diretta è putenti, è participate attivamente à e discussioni, tuttu mentre cuntribuite à fà di questu avvenimentu veramente memorabile.

Altoparlanti

Matthieu Akodjenou
CEO è CPO di Phonemia, Matthieu vi cuntarà di u so viaghju chì l'hà purtatu da a so passione per u beatboxing à vince u titulu di campiunatu mundiale è dopu à creà a so startup. Permette à i zitelli cù disordini di parlà, cum'è i zitelli dislessichi, d'utilizà u beatboxing cum'è strumentu di rimediu.

Educazione Inclusiva / EdTech

Sylvie Almeri
Sylvie Almeri, Direttrice Esecutiva di a Camera di Cummerciu Franco-Americana di a California Meridionale, serà dispunibile per cunsiglià vi. Accompagna l’imprese francese chì cercanu di stabilisce o espande e so operazioni in California.

Relazioni internaziunali

Christophe Appietto
Christophe Appietto hè u capu di CSIRT CyberCorsica, u centru di risposta à l’incidenti di cibersigurtà in Corsica. Coordina u sustegnu à l’imprese, e cumunità è l’associazioni isulane di fronte à i ciberattacchi, assicura a prevenzione, a sensibilizazione, u monitoraghju di e vulnerabilità è stabilisce un osservatoriu di e minacce per prutege u territoriu. Hè un cuntattu tecnicu lucale in casu d’incidente ciberneticu.

Cibersigurtà

Marc Bagur
Marc Bagur, un espertu in robotica umanoide è intelligenza artificiale, sustene l’Industria 4.0 è 5.0. Sviluppa suluzioni innovative chì liganu l’IA, l’IoT è l’interazione uomo-macchina. Discuterà ancu temi impurtanti cum’è a fiducia, a regulazione è a pulitica di l’IA.

Robotica

Daniele Bufanu
Espertu in RSE è trasfurmazione sustenibile, Daniele Bufano hè un specialistu ricunnisciutu in questi campi. Cù più di 15 anni di sperienza internaziunale in l’affari è a cunsulenza, hà occupatu in particulare u postu di Direttore di Trasfurmazione Sustenibile in Schneider Electric.

Sustenibilità / RSE

Sarah Cornu
Cunsigliera di u Rettore, Delegata Accademica Regiunale per e Tecnulugie Digitali Educative è Direttrice Informatica à l’Accademia di Corsica, Sarah Cornu cunsiglia u Rettore, dirige a strategia digitale educativa regiunale, coordina i prughjetti digitali, sustene i stabilimenti educativi è garantisce a sicurezza è l’efficienza di i sistemi d’infurmazione.

Educazione digitale

Laurence Devillers
Laurence Devillers, in associu cù l’Università è l’Accademia di Corsica, trattarà temi ligati à l’intelligenza artificiale, l’etica è e bone pratiche. Da i studienti di e scole elementari à l’imprese, cumprese l’urganisazioni publiche, prufittarete di un sustegnu per capisce e prublematiche intornu à l’IA.

Etica di l'IA

Benjamin Elkouby
Dopu à parechji anni in core di l’agenzie specializate in l’acquisizione digitale SEA/SMA, una osservazione hè diventata subitu chjara: e grande imprese monopolizanu tutta l’attenzione, mentre chì e strutture giovani diventanu troppu spessu simplici terreni di prova. Cunvintu chì hè precisamente à l’iniziu chì una impresa merita un impegnu tutale, un ascoltu attentu è una strategia perfettamente adattata, Benjamin hà fundatu Arrow Advertising & Co cù a missione di sustene l’imprenditori da i so primi passi, immergendusi in a so visione è trasfurmendu ogni campagna in una vera leva di crescita.

Marketing digitale

Paola Fabiani
Portavoce è Vicepresidente di Medef, Paola Fabiani hè ancu a Presidente fundatrice di Wisecom è di Vado Via (Call Center). Cuncentrandosi nantu à a qualità di a so offerta, u benessere di a squadra è l’integrazione di l’IA, u so travagliu si distingue per un mudellu focalizatu nantu à a vicinanza, a RSE è l’innuvazione tecnologica.

Innuvazione rispunsevule

Luc Franceschetti
Luc Franceschetti hè un avvucatu d’affari ammessu à l’Ordine di l’Avucati di Parigi. Espertu in dirittu cummerciale, assiste e startup è l’imprese tecnologiche cù a so strutturazione ghjuridica, u finanziamentu è a redazione di cuntratti cummerciali. Vicinu à l’ecosistema imprenditoriale, furnisce servizii di mentoring è d’incubazione per sustene i prughjetti innovatori. Cunvintu chì u dirittu hè una vera leva di crescita, usa u so approcciu pragmaticu è strategicu per aiutà l’imprenditori à assicurà è accelerà u so sviluppu.

Legale / Startup

Sébastien Gioria
Sébastien Gioria hè un espertu ricunnisciutu in cibersigurtà, in particulare Chapter Leader OWASP France, impegnatu in a qualità di i standard Open Source per a sicurezza di l’applicazioni. Specialistu DevSecOps in Lectra, hà più di 20 anni di sperienza in a sicurezza di i sistemi d’infurmazione. Si distingue ancu per a so cumpetenza in business intelligence è intelligenza artificiale applicata à l’anticipazione di e minacce. Infine, hè un espertu ghjudiziariu à a Corte d’Appellu, implicatu in l’analisi post-incidente.

Cibersigurtà

Luc Julia
Pionieru di fama mundiale in i campi di l’IA, a robotica è l’interazzione trà l’omu è a macchina, ricunnisciutu per i so cuntributi decisivi à e tecnulugie vocali è à l’ascesa di l’assistenti intelligenti, Luc Julia incarna un approcciu pragmaticu è umanistu à queste tecnulugie. Cù a so sperienza pratica, ricunnisciutu cum’è insegnante, è una visione lungimirante, Luc Julia si posiziona cum’è un capu di punta. Sparterà a so visione lungimirante è ancu u so approcciu umanistu è pragmaticu à queste tecnulugie.
Philippe Lebas
Philippe Lebas, CEO di Airudit, s’hè distintu per via di a so cumpetenza in u sviluppu di interfacce vocali di prossima generazione ricunnisciute in l’industrie aeronautiche è di difesa. A so cumpagnia hè stata scelta da Dassault Aviation per participà à u so prestigioso prugramma Man Machine Teaming. Stu prughjettu, guidatu in partenariatu cù Thales è l’Agenzia Francese per l’Appalti di Difesa, hà per scopu d’integrà sta tecnulugia à bordu di u Rafale.

Interfacce vocali

Francis Lelong
Francis Lelong, una putenza imprenditoriale, hè u CEO di Alegria.group. Serà quì per parlà cun voi di NoCode è guidà seminarii nantu à l’automatizazione cù NoCode è l’IA. Vi saranu ancu offerte introduzioni à l’integrazione di l’IA in i vostri prucessi cummerciale.

Imprenditorialità / NoCode

Emmanuel Linot
Emmanuel Linot, presidente di La French Machine, hè un pruduttore è imprenditore visionariu. Cù una sperienza in animazione 3D, video games è VFX, hà cofundatu SolidAnim, un pionieru in motion capture è pruduzzione virtuale. Inventore di a tecnulugia SolidTrack, una suluzione di previsualizazione in tempu reale, travaglia per trasfurmà l’arnesi narrativi di u cinema. Hà travagliatu nantu à prughjetti hollywoodiani cum’è Alice in Wonderland 2 è hè statu sceltu per sviluppà tecnulugie per i sequel di Avatar di James Cameron. Emmanuel hà ancu cuntribuitu à filmi maiò cum’è Star Wars: Rogue One, Transformers, Harry Potter, Avengers: Infinity War, Godzilla, Batman Begins, è altri.

Industrie creative

Paulu Midy
Paul Midy, imprenditore è puliticu francese, hè un specialistu digitale, membru di u Cunsigliu Naziunale Digitale, è autore di u rapportu chì porta u so nome. Travaglia per regulà u spaziu digitale, sustene l’innuvazione per mezu di misure specifiche, è dirige numerose iniziative per prumove a French Tech.

Pulitica

Laurent Marcangeli
Laurent Marcangeli, in a so qualità di Ministru di l’Azione Publica, di a Funzione Publica è di a Simplificazione, ci onora di a so prisenza. Illustra l’impegnu di u guvernu per sustene a transizione digitale è l’ascesa di l’intelligenza artificiale in e regioni, cù un enfasi particulare nantu à l’inclusione di a Corsica in e strategie naziunali d’innuvazione.

Ministru di l'Azione Pubblica

Philippe Metayer
In qualità di direttore generale di French Tech Bordeaux (Nova Aquitania), Philippe hè statu implicatu in a messa in opera di furmazioni è cullaburazioni internaziunali, in particulare in Cina (Pechino, Chengdu, Changsha è Wuhan). Hà una bona cunniscenza di e prublematiche interculturali è di e dinamiche asiatiche.

Tecnulugia Francese / Internaziunale

Audrey Paoletti
Direttrice Generale di SPL M3E, un centru ecunomicu è digitale di punta in Aiacciu, Audrey Paoletti hè una esperta in sustegnu à l’imprenditorialità è hà travagliatu dapoi più di 15 anni per sviluppà u tissutu ecunomicu di l’isula prumovendu l’innuvazione è a creazione d’imprese. Cù Linda Gendre, Nina Malignon, è tutta a squadra M3E, TecnulugIA hà pussutu vede a luce di u ghjornu in e migliori cundizioni pussibuli.

Imprenditorialità / Innuvazione

Bastien Poggi
Cunferenziere in informatica è vicepresidente di u cunsigliu d’amministrazione di l’Università Di Corsica, Bastien Poggi dirige a strategia di l’università, sviluppa a furmazione è a ricerca in intelligenza artificiale, è sustene a trasfurmazione digitale di l’istituzione. Hà ancu sviluppatu prugrammi di furmazione ibridi in IA per insegnanti-ricercatori, cuncentrati nantu à e cumpetenze, a cultura di i dati è l’IA generativa.

Ricerca è IA

Enrique Prazian
Algos hè natu in Poitiers à u principiu di u 2023 da a cunvinzione d’Enrique Prazian chì un’altra IA hè pussibule: nè un strumentu di massa nè un gadget, ma una IA veramente utile, cuncipita per l’imprese, integrata in a so prufessione, ammaestrata è sobria. Venendu da un percorsu chì combina a creazione d’imprese, a cunsulenza pulitica, e prufessioni operative è un sensu di concretezza, hà fundatu Algos cù una logica disruptive: “L’IA cummerciale ùn deve micca mirà in modu largu. Deve mirà currettamente”. Avendu identificatu u putenziale disruptive di l’IA, scommette per rende la accessibile, pertinente è suvrana per tutte l’imprese. A so missione: demistificà l’IA è trasfurmalla in suluzioni concrete chì generanu un ritornu d’investimentu misurabile, rinfurzendu a cumpetitività è ancorandu a performance digitale à u core di e PMI è di e medie capitalizzazioni. Micca un teoristu, ma un imprenditore, Enrique Prazian sparte un contu pragmaticu è una visione pruvata per fà di l’IA un veru alliatu di a crescita.

Suvranità digitale

Diane Renaud
Cù l’intenzione di allargà a mostra TecnulugIA à tuttu u bacinu mediterraniu, a cumpetenza di Diane Renaud, direttrice generale di French Tech Aix-Marseille Région Sud, cuntribuisce à rinfurzà e sinergie trà e start-up corse è l’ecosistema europeu miridiunali, facilitendu cusì l’integrazione di l’innuvazioni corse in i grandi prugrammi naziunali è internaziunali.

Tecnulugia francese / Innuvazione

Jérôme Ribeiro
Jérôme Ribeiro hè presidente di Human AI, una struttura dedicata à l’IA etica è inclusiva chì serve l’umanità. Travaglia per democratizà l’IA in Africa, in Europa è in u mondu sanu per mezu di furmazione, cunferenze è prughjetti. Cum’è vicepresidente di u Cluster Africa Digitale è di l’Istitutu AfriquIA, cuntribuisce à e strategie naziunali africane. Sustene innovazioni cum’è a verificazione biometrica per e pensioni in Togo è u sviluppu di l’IA generativa suvrana, mettendu l’omu à u centru di e trasfurmazioni tecnologiche.

IA inclusiva

Guglielmu Sadrin
William Sadrin hè un imprenditore impegnatu è cofundatore di La Mashine, un incubatore di nova generazione chì hà sustinutu più di 100 imprenditori è generatu più di 10 milioni d’euri di ricavi per e startup chì sustene. Ex ghjurnalistu finanziariu à Les Echos, cù una vasta sperienza in mentoring è strategia di raccolta fondi, hè un mentore appassiunatu, chì aiuta parechji fundatori à passà da l’idea à u successu.

Incubazione / Startup

Armelle Solelhac
Armelle Solelhac hè una esperta in strategia imprenditoriale è raccolta di fondi. Assiste e startup è i dirigenti à strutturà è cumpletà cù successu i prughjetti di finanziamentu. L’obiettivu hè di capisce a rilevanza di sti meccanismi di finanziamentu è di educà i participanti nantu à u quadru da seguità, e migliori pratiche da aduttà quandu si preparanu per a so raccolta di fondi, l’errori da evità è e raccomandazioni per preparà u deck è dopu u roadshow.

Strategia imprenditoriale

François Sorel
Ghjurnalistu pioniere è specialistu di l’alta tecnulugia, François co-animarà e discussioni cù i parlanti. Presentatore di Tech&Co nant’à BFM Business, hè ancu redattore capu di 01NetTV. Edinista, presentatore è oratore, intervene regularmente à grandi eventi è hè un influenzatore principale di e principali tendenze per u publicu è i prufessiunali.

Media è Tecnulugia

Laurent Tripied
Laurent Tripied, CEO è fundatore di bziiit è un pionieru di l’agricultura digitale, travaglia per trasfurmà e pratiche agricule attraversu u putere di i dati cadastrali, a robotica è l’intelligenza artificiale. Cuncepisce è implementa suluzioni rispunsevuli – da a raccolta di dati di campu à l’analisi automatizata di i costi di pruduzzione – chì permettenu à l’agricultori d’ottimisà i so rendimenti, aduttà un’agricultura sustenibile è mudernizà a gestione agricula.

Robotica / Agricultura

Mathilde Thieblemont
A Direttrice di l’Educazione è di a Vita Sculare di a Cità di Bastia, Mathilde Thieblemont, hà supervisatu a trasfurmazione è a ristrutturazione di a scola a più antica di a cità. Hà apertu u 1u di lugliu dopu una rinnuvazione cuncipita intornu à spazii educativi muderni dedicati à l’innuvazione. À questu scopu, hè stata creata una sala dedicata à a robotica è à l’insignamentu di a prugrammazione da a più ghjovana età. Un studio media cumpleta sta dinamica pruponendu una web radio è una web TV.

Educazione è Robotica

Nicolas Vanlerberghe
Nicolas Vanlerberghe hè un atleta francese, campione francese di padel in sedia à rotelle, è una figura emblematica di u padel per disabili. Anzianu futbolista, s’hè vultatu versu u tennis è u padel in sedia à rotelle dopu una malatia à l’età di 34 anni. Finalista di u primu Wheelchair Padel Masters è medaglia di bronzu à i Campionati Mundiali, ispira cù a so determinazione è u so impegnu per u sviluppu di u sport accessibile in Francia. Cum’è un imprenditore, a resilienza di Nicolas Vanlerberghe di fronte à l’avversità, a so capacità di rimbalzà dopu à un colpu di mala furtuna, è a so capacità di trasfurmà e sfide in opportunità dimostranu un spiritu d’innuvazione, perseveranza è audacia. Queste sò qualità essenziali in ogni dirigente chì vole inspirà è spinghje i limiti.

Inclusione

Esplora i nostri partenariati è unisciti à una rete di attori impegnati.

Scuprite i nostri sponsor è date à a vostra marca una visibilità unica.